Маркетингові стратегічні рішення щодо розвитку дистрибуції промислових підприємств
View/
Open
Date
2013-04-11Author
Пилипчук, Володимир Петрович
Данніков, Олег Володимирович
Metadata
Show full item recordAbstract
Систематизовано та узагальнено організаційно-економічні аспекти побудови системи збуту промислових підприємств, дотримання яких є заставою конкурентоспроможності підприємства. Авторами акцентується увага на проблемах збуту, як найістотніших в умовах ринкових відносин, запропонований маркетинговий підхід до формування стратегічного планування діяльності промислових підприємств відкриває нові можливості пошуку і реалізації резервів управління. The paper systematizes and summarizes organizational and economic aspects of building a marketing system of industrial enterprises; observance of these aspects is the key to competitiveness. The authors focus on the problems of market, as the most significant in a market economy; proposed in the article marketing approach to the process of analysis of strategic planning of industrial activities opens up new possibilities of search and realization of reserves management. Систематизированы и обобщены организационно-экономические аспекты построения системы сбыта промышленных предприятий, соблюдение которых является залогом конкурентоспособности предприятия. Авторами акцентируется внимание на проблемах сбыта, как самых существенных в условиях рыночных отношений, предложенный маркетинговый подход к процессу анализа стратегического планирования деятельности промышленных предприятий открывает новые возможности поиска и реализации резервов управления.
Collections
Related Items
Display of documents with similar title, author, author and topic.
-
Процес уточнення стратегічного напряму маркетингової діяльності господарюючих суб’єктів на вітчизняному та глобальних товарних ринках
Данніков, Олег Володимирович; Данников, Олег Владимирович (ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015)Запропоновано концептуальні положення удосконалення маркетингового управління продажами у діяльності торгово-посередницьких підприємств, - в умовах турбулентного стану вітчизняного товарного ринку. Акцентується увага на ... -
Місце та роль маркетингу в підприємницькій діяльності торговельно-посередницьких підприємств
Данніков, Олег Володимирович (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-01-19)Автором розглянуто питання удосконалення та реалізації маркетингового підходу до взаємовідносин виробників і споживачів товарів і послуг з урахуванням сучасних тенденцій розвитку бізнесу. -
Маркетинг взаємовідносин споживачів, постачальників, дистриб’юторів, партнерів
Данніков, Олег Володимирович (ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-05)Автором розглядаються питання вдосконалення та реалізації маркетингового підходу до взаємин виробників і споживачів товарів і послуг з урахуванням сучасних тенденцій розвитку бізнесу, на основі впровадження і розвитку ...