• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University ISSN 2411-4383
View Item 
  •   DSpace Home
  • Факультет маркетингу
  • Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Факультет маркетингу
  • Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ISSN 2411-4383

Маркетингові стратегічні рішення щодо розвитку дистрибуції промислових підприємств

Thumbnail
View/ Open
vcheni_zapysky_15_13_(95-102).pdf (450.1Kb)
Date
2013-04-11
Author
Пилипчук, Володимир Петрович
Данніков, Олег Володимирович
Metadata
Show full item record
Abstract
Систематизовано та узагальнено організаційно-економічні аспекти побудови системи збуту промислових підприємств, дотримання яких є заставою конкурентоспроможності підприємства. Авторами акцентується увага на проблемах збуту, як найістотніших в умовах ринкових відносин, запропонований маркетинговий підхід до формування стратегічного планування діяльності промислових підприємств відкриває нові можливості пошуку і реалізації резервів управління.
 
The paper systematizes and summarizes organizational and economic aspects of building a marketing system of industrial enterprises; observance of these aspects is the key to competitiveness. The authors focus on the problems of market, as the most significant in a market economy; proposed in the article marketing approach to the process of analysis of strategic planning of industrial activities opens up new possibilities of search and realization of reserves management.
 
Систематизированы и обобщены организационно-экономические аспекты построения системы сбыта промышленных предприятий, соблюдение которых является залогом конкурентоспособности предприятия. Авторами акцентируется внимание на проблемах сбыта, как самых существенных в условиях рыночных отношений, предложенный маркетинговый подход к процессу анализа стратегического планирования деятельности промышленных предприятий открывает новые возможности поиска и реализации резервов управления.
 
URI
https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4700
Collections
  • Випуск № 15 [28]
  • Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка [664]

Related Items

Display of documents with similar title, author, author and topic.

  • Процес уточнення стратегічного напряму маркетингової діяльності господарюючих суб’єктів на вітчизняному та глобальних товарних ринках 

    Данніков, Олег Володимирович; Данников, Олег Владимирович (ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2015)
    Запропоновано концептуальні положення удосконалення маркетингового управління продажами у діяльності торгово-посередницьких підприємств, - в умовах турбулентного стану вітчизняного товарного ринку. Акцентується увага на ...
  • Місце та роль маркетингу в підприємницькій діяльності торговельно-посередницьких підприємств 

    Данніков, Олег Володимирович (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-01-19)
    Автором розглянуто питання удосконалення та реалізації маркетингового підходу до взаємовідносин виробників і споживачів товарів і послуг з урахуванням сучасних тенденцій розвитку бізнесу.
  • Маркетинг взаємовідносин споживачів, постачальників, дистриб’юторів, партнерів 

    Данніков, Олег Володимирович (ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-05)
    Автором розглядаються питання вдосконалення та реалізації маркетингового підходу до взаємин виробників і споживачів товарів і послуг з урахуванням сучасних тенденцій розвитку бізнесу, на основі впровадження і розвитку ...

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV