• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University ISSN 2411-4383
View Item 
  •   DSpace Home
  • Факультет маркетингу
  • Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Факультет маркетингу
  • Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ISSN 2411-4383

Бренд як актив: принципи створення і управління

Thumbnail
View/ Open
vcheni_zapysky_15_13_(109-114).pdf (427.1Kb)
Date
2013-04-24
Author
Шевченко, Олена Леонідівна
Metadata
Show full item record
Abstract
У статті розглянуто роль і значення бренда як активу, розкрито основні принципи їхнього створення і управління. Визначено базові джерела формування активів бренда та умови їх капіталізації. Розкрито і проаналізовано фундаментальні етапи процесу управління активами бренда.
 
The role and meaning of brand as asset and main principles of their building and managing have been considered in the article. The basic sources of brand assets and conditions of their capitalization are defined. The fundamental stages in brand assets managing are researched and analyzed.
 
В статье рассмотрены роль и значение бренда как актива, раскрыты основные принципы их создания и управления. Определены базовые источники формирования активов бренда и условия их капитализации. Раскрыты и проанализированы фундаментальные этапы процесса управления активами бренда.
 
URI
https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4703
Collections
  • Випуск № 15 [28]
  • Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка [673]

Related Items

Display of documents with similar title, author, author and topic.

  • Thumbnail

    Проблемы и перспективы развития брендинга городов в Украине 

    Мельникова, Александра Анатольевна; Melnykova, Oleksandra; Мельникова, Олександра Анатоліївна (Видавничий Дім «ІНЖЕК», 2015)
    Целью статьи является разработка теоретико-методических рекомендаций по формированию бренда города с учетом нынешнего социальноэкономического развития городов Украины. В статье на основе анализа теоретических работ в сфере ...
  • Thumbnail

    Стратегічний розвиток бренду: сутність, оцінювання, перспективи 

    Оберемчук, Валентина Феодосіївна; Погоріла, А. С. (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-04-18)
    Стаття присвячена дослідженню ключової проблеми сучасної теорії брендингу — стратегічному розвитку брендів. Наведено результати аналізу ставлення споживачів до брендів досліджуваних підприємств (ресторанів японської кухні), ...
  • Thumbnail

    Методи визначення вартості бренду 

    Антонченко, Мирослава Юріївна (ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-09)
    Бренд — комплекс понять, які узагальнюють уявлення людей про відповідний товар, послугу, компанію або особистість.Хоча він широко використовується в маркетингу та рекламі, але тим не менше, є фінансовим поняттям. В статті ...

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV