Бренд як актив: принципи створення і управління
Abstract
У статті розглянуто роль і значення бренда як активу, розкрито основні принципи їхнього створення і управління. Визначено базові джерела формування активів бренда та умови їх капіталізації. Розкрито і проаналізовано фундаментальні етапи процесу управління активами бренда. The role and meaning of brand as asset and main principles of their building and managing have been considered in the article. The basic sources of brand assets and conditions of their capitalization are defined. The fundamental stages in brand assets managing are researched and analyzed. В статье рассмотрены роль и значение бренда как актива, раскрыты основные принципы их создания и управления. Определены базовые источники формирования активов бренда и условия их капитализации. Раскрыты и проанализированы фундаментальные этапы процесса управления активами бренда.
Collections
Related Items
Display of documents with similar title, author, author and topic.
-
Проблемы и перспективы развития брендинга городов в Украине
Мельникова, Александра Анатольевна; Melnykova, Oleksandra; Мельникова, Олександра Анатоліївна (Видавничий Дім «ІНЖЕК», 2015)Целью статьи является разработка теоретико-методических рекомендаций по формированию бренда города с учетом нынешнего социальноэкономического развития городов Украины. В статье на основе анализа теоретических работ в сфере ... -
Стратегічний розвиток бренду: сутність, оцінювання, перспективи
Оберемчук, Валентина Феодосіївна; Погоріла, А. С. (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-04-18)Стаття присвячена дослідженню ключової проблеми сучасної теорії брендингу — стратегічному розвитку брендів. Наведено результати аналізу ставлення споживачів до брендів досліджуваних підприємств (ресторанів японської кухні), ... -
Методи визначення вартості бренду
Антонченко, Мирослава Юріївна (ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-08-09)Бренд — комплекс понять, які узагальнюють уявлення людей про відповідний товар, послугу, компанію або особистість.Хоча він широко використовується в маркетингу та рекламі, але тим не менше, є фінансовим поняттям. В статті ...