Стратегічні пріоритети розвитку американських промислових компаній
No Thumbnail Available
Date
2024
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
Abstract
Метою даної роботи є дослідження теоретичних та практичних аспектів стратегічного планування на промислових ринках на прикладі корпорації Boeing. Дослідження має декілька завдань, серед яких аналіз світових тенденцій розвитку промислових ринків, вивчення стратегічних стратегій, що використовуються промисловими компаніями, дослідження специфіки американського промислового бізнесу на внутрішньому та міжнародному ринках, оцінка конкурентних переваг та слабких сторін компанії Boeing порівняно з іншими виробниками літаків, визначення стратегічного курсу на основі аналізу за допомогою матриці SPACE та інші. У сучасному глобалізованому технологічному середовищі, що швидко розвивається, стратегічне планування стає ключовим фактором успіху для промислових підприємств. Розробка та реалізація ефективних стратегій має вирішальне значення для збереження та розширення позицій компаній на світовому ринку. Обрана тема дослідження обумовлена актуальністю питань стратегічного планування в умовах глобальної конкуренції та безперервного розвитку галузей промисловості. Таким чином, актуальність теми дослідження зумовлена необхідністю розробки нових підходів до стратегічного планування в умовах мінливого середовища промислових ринків та важливістю вивчення досвіду успішних компаній, таких як Boeing, які вже багато років успішно конкурують на світовому ринку. Цей аналіз допоможе визначити ключові виклики, з якими стикається компанія, та запропонувати шляхи оптимізації її стратегічного планування для подальшого успішного розвитку.
The aim of this paper is to study the theoretical and practical aspects of strategic planning in industrial markets on the example of Boeing Corporation. The study has several objectives, including analysing global trends in the development of industrial markets, studying the strategic strategies used by industrial companies, studying the specifics of the American industrial business in the domestic and international markets, assessing the competitive advantages and weaknesses of Boeing compared to other aircraft manufacturers, determining a strategic course based on the analysis using the SPACE matrix, and others. In today's globalised and rapidly advancing technological environment, strategic planning is becoming a key success factor for industrial enterprises. The development and implementation of effective strategies is crucial for maintaining and expanding the position of companies in the global market. The chosen research topic is due to the relevance of strategic planning issues in the context of global competition and continuous development of industries. Thus, the relevance of the research topic is driven by the need to develop new approaches to strategic planning in the changing environment of industrial markets and the importance of studying the experience of successful companies, such as Boeing, which have been successfully competing in the global market for many years. This analysis will help identify the key challenges faced by the company and suggest ways to optimise its strategic planning for further successful development.
Description
Keywords
промисловий сектор, інновації, цифрова трансформація, стратегії, boeing, оцінка стратегічного портфеля, стратегічне планування, industrial sector, innovation, digital transformation, strategies, strategic portfolio assessment, strategic planning
Citation
Удовіченко С. О. Стратегічні пріоритети розвитку американських промислових компаній : бакалавр. диплом. робота : 076, Підприємництво, торгівля та біржова діяльність / Удовіченко Софія Олександрівна ; наук. керівник Кальченко Т. В. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т міжнар. економіки і менеджменту, Каф. міжнар. менеджменту. – Київ, 2024. – 137 с.