Управління маркетинговою діяльністю підприємства на ринку та шляхи її розвитку
No Thumbnail Available
Date
2024
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
Abstract
На основі проведеного дослідження визначено варіанти покращення асортиментної політики підприємства, ефективність вдосконалення логістичних ланцюгів та доцільність розширення діяльності на нові ринки збуту. А також запропоновано комплекс заходів що мають підвищити ефективність просування продукції компанії в Інтернеті та розраховано прогнозні показники ефективності кампанії.
Description
Keywords
маркетинг, маркетингове управління, маркетинговий менеджмент, комплекс маркетингу, маркетингові стратегії
Citation
Грицюк Н. М. Управління маркетинговою діяльністю підприємства на ринку та шляхи її розвитку : магістер. диплом. робота : 075, Маркетинг / Грицюк Наталія Михайлівна ; наук. керівник Федорченко А. В. ; КНЕУ ім. В. Гетьмана, Навч.-наук. ін.-т бізнес-освіти ім. А. Поручника, Каф. маркетингу ім. А. Ф. Павленка. – Київ, 2024. – 121 с.