Світовий ринок послуг в умовах сервізації глобальної економіки
No Thumbnail Available
Date
2024-06-13
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
Abstract
Ця робота присвячена вивченню світового ринку послуг в умовах сервізації економіки. Перший розділ зосереджений на теоретичних засадах дослідження світового ринку послуг, а саме: що таке насамперед сервізація економіки, її сутність та особливості, на чому ґрунтується сучасний ринок послуг та як він досліджується. Другий розділ присвячений безпосередньо аналізу сучасного ринку послуг: проблеми, перспективи розвитку та тенденції. Досліджено обсяги світового експорту послуг та як змінюється попит на різні групи послуг залежно від ситуації у світі.
This work is dedicated to the study of the world market of services in the conditions of servization of the economy. The first section focuses on the theoretical foundations of researching the global services market, namely: what is primarily economic servicization, its essence and characteristics, what the modern services market is based on, and how it is investigated. The second section is devoted directly to the analysis of the modern services market: problems, development perspectives, and trends. The volumes of global services exports have been studied, as well as how the demand for various service groups changes depending on the global situation.
Description
Keywords
ринок послуг, глобалізація, сервізація, конкурентноспромож-ність, клієнт, service market, globalization, servization, competitiveness, customer
Citation
Левченко М. С. Світовий ринок послуг в умовах сервізації глобальної економіки : бакалавр. диплом. робота : 051, Економіка / Левченко Марія Сергіївна ; наук. керівник Яценко О. М. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т міжнародної економіки і менеджменту, Каф. міжнародної торгівлі і маркетингу. – Київ, 2024. –72 с.