Міжнародні стратегії корпорації Рошен на європейському ринку
No Thumbnail Available
Date
2022-06-13
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
Abstract
У роботі розкрито наукові підходи до класифікації стратегій виходу на зовнішній ринок та досліджено основні з них. Проаналізовано реалізацію експортної стратегії кондитерської корпорації Roshen, яка є лідером експорту кондитерських виробів на внутрішньому ринку. Визначено місце компанії у світовому рейтингу найбільших виробників кондитерських виробів. Запрапоновано стратегію, яка б дозволила підприємству зміцнити свої позиції на зовнішньому ринку.
The bachelor paper reveals the scientific approaches to the classification of strategies for entering the foreign market and investigate the main ones. The implementation of the export strategy of Roshen Confectionery Corporation, which is a leader in the export of confectionery products in the domestic market, has been studied. The company's place in the world ranking of the largest confectionery manufacturers is analyzed. It is proposed the strategy that would allow the company to strengthen its position in the foreign market.
Description
Keywords
міжнародні стратегії, розвиток підприємства, вихід на міжнародний ринок, конкурентоспроможність, корпорація Рошен, international strategies, enterprise development, entry into the international market, competitiveness, Roshen Corporation
Citation
Сулімова Є. М. Міжнародні стратегії корпорації Рошен на європейському ринку : бакалавр. диплом. робота : 292, Міжнар. екон. відносини / Сулімова Євгенія Миколаївна ; наук. керівник Фурсова О. В. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т міжнар. економіки і менеджменту, Каф. міжнар. менеджменту. – Київ, 2022. – 73 с.