Транснаціоналізація міжнародного бізнесу (на прикладі компанії «Apple»)
No Thumbnail Available
Date
2022-06-15
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
Abstract
У роботі аналізується діяльність сучасних транснаціональних корпорацій, їх вплив на розвиток світової економіки та їх роль у міжнародних економічних відносинах. Автор аналізує принципи конкурентоспроможності ТНК, ключовими з яких є інвестиції в дослідження та розробки, реалізація політики корпоративної соціальної відповідальності. Доведено, що впровадження таких практик позитивно впливає на репутацію компанії, а, отже, і на фінансові результати та успіх бізнесу.
The work analyses the activities of modern multinational corporations, their impact on the development of the global economy and their role in international economic relations. The author analyses the principles of competitiveness of TNC’s, the key ones of which are investments in research and development, implementation of corporate social responsibility policy. It has been proven that the implementation of such practices has a positive impact on the company's reputation, and, consequently, on financial performance and business success.
Description
Keywords
транснаніоналізація, транснаціональні корпорації (ТНК), корпорація «Apple», прямі іноземні інвестиції (ПІІ), конкурентоспроможність, інноваційність, корпоративна соціальна відповідальність (КСВ), transnationalization, transnational corporations (TNCs), Apple Corporation, Foreign Direct Investment (FDI), Competitiveness, Innovation, Corporate Social Responsibility (CSR)
Citation
Загірняк А. С. Транснаціоналізація міжнародного бізнесу (на прикладі компанії «Apple») : бакалавр. диплом. робота : 076, Підприємництво, торгівля та біржова діяльність / Загірняк Анна Сергіївна ; наук. керівник Примостка О. О. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т міжнар. економіки і менеджменту, Каф. міжнар. менеджменту. – Київ, 2022. – 73 с. т