• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University ISSN 2411-4383
View Item 
  •   DSpace Home
  • Наукова періодика КНЕУ
  • Університетська освіта
  • 2012 рік
  • № 2
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Наукова періодика КНЕУ
  • Університетська освіта
  • 2012 рік
  • № 2
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ISSN 2411-4383

Маркетинг у сфері вищої освіти: досвід США

Thumbnail
View/ Open
8 - 12.pdf (195.6Kb)
Date
2012
Author
Фокс, Карен Ф. А.
Metadata
Show full item record
Abstract
У статті розглянуто сутність та еволюцію теорії і практи­ки маркетингу вищої освіти у США, дано обґрунтування необхідності застосування маркетингового підходу для ведення ефективної освітньої діяльності університетів. Виокремлено новітні теоретичні та практичні розробки у сфері маркетингу вищої освіти США, проаналізовано успішний досвід провідних американських університетських закладів щодо поліпшення власного іміджу. Оцінено сучасні виклики для американської вищої школи та способи реагування на них у системі освітнього маркетингу.
URI
https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4938
Collections
  • № 2 [12]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV