Доброчинність та меценатство як вияв взаємодії моралі та економіки (соціально-філософський аналіз)
View/
Open
Date
2012Author
Северин-Мрачковська, Людмила Василівна
Severin-Mrachkovska, Liudmyla
Северин-Мрачковская, Людмила Васильевна
Metadata
Show full item recordAbstract
У статті на основі соціально-філософського аналізу феномену доброчинності та меценатства здійснюється спроба розкриття взаємозв’язку моралі та підприємництва, усвідомлення значення морально-етичного чинника в економіці. Робиться висновок про те, що взаємозв’язок моралі та підприємництва є досить неоднозначним, суперечливим; наголошується, що в умовах цивілізованого ринку, на відміну від “дикого”, моральним цінностям відводиться неабияка позитивна консолідуюча роль. Усвідомлення значення морально-етичного чинника в економічному бутті суспільства постає важливою складовою підвищення ефективності національного господарства. У статті наголошується на необхідності посилення моральнісних пріоритетів у економічній сфері життя сучасного суспільства. On the basis of social and philosophical analysis of the phenomenon of charity and philanthropy, the article attempts to disclose the relationship of morality and business, uncovers understanding of the value of moral and ethical factors in the economy. It is concluded that the relationships between morality and business are considerably complex and contradictory. In the conditions of the civilized market, as opposed to those of the unregulated market, ethical values have a positive consolidating impact. The understanding of the impact of ethical and moral factors on the economic activity is considered as being important for enhancing the effectiveness of the national economy. The article emphasizes the need to strengthen the moral priorities in the economic sphere of life of modern society.
Collections
- Кафедра соціології [512]