Інтеркультурологічні аспекти ділового спілкування як предмет міжкультурного тренінгу
View/
Open
Date
2009Author
Копил, Галина Олексіївна
Kopyl, Galyna Olexijiwna
Metadata
Show full item recordAbstract
У даній статті розкривається сутність інтеркультурологічних аспектів міжкультурного ділового спілкування як премету тренінгових занять, описується зміст поняття «європейська ділова культура». Також мова йде про необхідність формування інтеркультурологічної компетенції для фахівців, які мають іноземних ділових партнерів. Етапи проведення тренінгу та визначення тем рекомендується здійснювати у відповідності з послідовністю кроків розвитку ділового контакту. До того ж, даються інші методичні рекомендації щодо підготовки до міжкультурного тренінгу. This article reveals the essence of intercultural aspects of cross-cultural business communication as an object of the training sessions and describes the concepts of the “European business culture”. Also it refers to necessity of forming intercultural competence for specialists who have foreign business partners. It is recommended to define topics and implement training stages in accordance with the sequence of business contact development. In addition there are other exemplified methodological guidelines for intercultural training. В данной статье раскрывается сущность интеркультурологических аспектов межкультурного делового общения как премета тренинговых занятий, описывается содержание понятия «европейская деловая культура». Также речь идет о необходимости формирования интеркультурологической компетенции для специалистов, имеющих иностранных деловых партнеров. Этапы проведения тренинга и определение тем рекомендуется осуществлять в соответствии с последовательностью шагов развития делового контакта. К тому же, даются другие методические рекомендации по подготовке к межкультурному тренингу.