• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University ISSN 2411-4383
View Item 
  •   DSpace Home
  • Наукова періодика КНЕУ
  • Маркетинг в Україні
  • 2010 рік
  • № 2 (60) березень – квітень
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Наукова періодика КНЕУ
  • Маркетинг в Україні
  • 2010 рік
  • № 2 (60) березень – квітень
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ISSN 2411-4383

Хорор маркетинг: модель впливу на споживачів

Thumbnail
View/ Open
10-12.pdf (99.59Kb)
Date
2010-03
Author
Окландер, Ігор
Metadata
Show full item record
Abstract
У статті розкривається стан наукової думки у сфері теорії мотивації, запропоновано ввести в науковий обіг категорію хоррор маркетинг, розроблено модель впливу на споживача за допомогою емоцій страху.
 
The article deals with the state of scientific thought in the theory of motivation, proposes the category of horror marketing, developes the model of impact on consumers with the emotions of fear.
 
В статье раскрывается состояние научной мысли в сфере теории мотивации, предложено ввести в научный оборот категорию хоррор маркетинг, разработана модель влияния на потребителей с помощью эмоций страха.
 
URI
https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/5029
Collections
  • № 2 (60) березень – квітень [13]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV