Browse
Recent Submissions
Item Управління ціновими ризиками в умовах еластичного попиту(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-03) Яшкіна, Оксана І.Цінові ризики є складовою господарських ризиків, до яких відносять: підвищення закупівельних цін; зменшення цін конкурентами; зміни у державному ціноутворенні; введення нових податків; підвищення цін і тарифів на послуги інших організацій. Необхідність аналізу цінового ризику обумовлена прямою залежністю прибутку від установлених цін.Item Інформаційна концепція маркетингу(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-03) Литовченко, ІринаПерехід людства до епохи інформаційних технологій продемонстрував дедалі зростаючий вплив нових факторів, які необхідно враховувати в маркетингу.Item Інноваційно-інституційні інструменти нечесної конкурентної боротьби як елементи міжнародного маркетингу(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-03) Флейчук, МаріяРозглянуто проблеми застосування метатехнологій у глобальному середовищі; проаналізовано методи "трансплантації" інститутів у межах міжнародних напівлегальних стратегій завоювання нових ринків збуту.Item Маркетингова концепція формування транскордонного кластера здорового життя(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-03) Бакушевич, Іванна; Блажевич, Наталя; Бакушевич, Дар’яУ статті розглядаються тенденції посилення міжрегіональних інтеграційних процесів та їх вплив на формування нової регіональної економіки, що базується на знаннях. На основі аналізу існуючих систем охорони здоров'я запропоновано модель розвитку ринку соціально - медичних послуг на основі формування інноваційного транскордонного кластера здорового життя. Досліджено можливі маркетингові підходи та інструменти територіальної взаємодії знань на різних етапах розвитку кластера.Item Маркетинг знань для оздоровлення та інноваційного розвитку територій(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-03)26-27 березня 2010 року у Тернополі в Конгрес - центрі "Червона калина" відбувся міжна родний Форум "Регіони знань: Україна в європейському просторі освіти - науки - інновацій для ревіталізації та процвітання територій".Item Огляд результатів дослідження, проведено компанією “Алла Коняєва і партнери”(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-03) Коняєва, АллаОгляд результатів дослідження, проведено компанією "Алла Коняєва і партнери" www.ancor.sw.comItem Корпоративний бренд: сутність та особливості(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-03) Зозульов, Олександр Вікторович; Григораш, МаринаПроаналізовано сутність корпоративного бренду, визначено його особливості, проведено порівняльний аналіз із товарним брендом.Item Управління міжнародними брендами: фактор "високих мотивацій"(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-03) Каніщенко, Олена; Доця, ТетянаУ статті досліджено специфіку споживчих мотивацій на високобрендованих товарних ринках і визначено фактори міжнародного позиціонування українського брендового алкоголю, насамперед коньяків, у міжнародному економічному просторі.Item Проблеми підвищення соціальної відповідальності маркетингу та конкурентоспроможності продукції(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-03) Орлов, П. А.У статті проведено аналіз робіт провідних учених, присвячених становленню соціально відповідального маркетингу. Особистий внесок автора: підхід до вирішення цієї важливої проблеми. Показано вплив державного регулювання економіки на становлення соціально відповідального маркетингу і конкурентоспроможність вітчизняної продукції з урахуванням наслідків фінансово економічної кризи.Item Сім'я PR: GR+IR - кольорова суть успіху(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-03) Ткачук, Олена Володимирівна; Бевз, ОлександрДана стаття розглядає сутність і специфіку PR діяльності під час кризи, наголошує на необхідності зосередження уваги на найбільш актуальних компонентах діяльності зв'язків із громадськістю (PR): зв'язки з інвесторами (IR) і зв'язки з органами влади (GR), розкриває основні риси і тенденції розвитку цих понять в Україні, підкреслює найважливіші для інвесторів джерела та види інформації про компанію.Item Соціальні мережі - комунікативний канал XXI століття(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-03) Орлова, ВандаItem Хорор маркетинг: модель впливу на споживачів(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-03) Окландер, ІгорУ статті розкривається стан наукової думки у сфері теорії мотивації, запропоновано ввести в науковий обіг категорію хоррор маркетинг, розроблено модель впливу на споживача за допомогою емоцій страху.Item Збалансована система показників - інструмент стратегічного управління підприємством(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-03) Стефанишин, ВладиславСьогодні конкурентні переваги набагато важче здобути лише за рахунок ефективного фінансового менеджменту та інвестицій у фізичні активи. Здатність компанії мобілізувати і використовувати свої нематеріальні активи стає більш значущим фактором. В умовах жорсткої ринкової конкуренції інформаційного періоду найважливішим є довгостроковий розвиток, основні фактори якого - грамотне стратегічне управління, дієвість бізнес процесів, капітал компанії, втілений у знаннях і кваліфікації співробітників, спроможність організації утримувати і залучати нових клієнтів, корпоративна культура, що заохочує інновації та організаційні поліпшення, інвестиції в інформаційні технології.