№ 2 (60) березень – квітень

Permanent URI for this collection

Browse

Recent Submissions

Now showing 1 - 13 of 13
  • Item
    Управління ціновими ризиками в умовах еластичного попиту
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-03) Яшкіна, Оксана І.
    Цінові ризики є складовою господарських ризиків, до яких відносять: підвищення закупівельних цін; зменшення цін конкурентами; зміни у державному ціноутворенні; введення нових податків; підвищення цін і тарифів на послуги інших організацій. Необхідність аналізу цінового ризику обумовлена прямою залежністю прибутку від установлених цін.
  • Item
    Інформаційна концепція маркетингу
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-03) Литовченко, Ірина
    Перехід людства до епохи інформаційних технологій продемонстрував дедалі зростаючий вплив нових факторів, які необхідно враховувати в маркетингу.
  • Item
    Інноваційно-інституційні інструменти нечесної конкурентної боротьби як елементи міжнародного маркетингу
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-03) Флейчук, Марія
    Розглянуто проблеми застосування метатехнологій у глобальному середовищі; проаналізовано методи "трансплантації" інститутів у межах міжнародних напівлегальних стратегій завоювання нових ринків збуту.
  • Item
    Маркетингова концепція формування транскордонного кластера здорового життя
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-03) Бакушевич, Іванна; Блажевич, Наталя; Бакушевич, Дар’я
    У статті розглядаються тенденції посилення міжрегіональних інтеграційних процесів та їх вплив на формування нової регіональної економіки, що базується на знаннях. На основі аналізу існуючих систем охорони здоров'я запропоновано модель розвитку ринку соціально - медичних послуг на основі формування інноваційного транскордонного кластера здорового життя. Досліджено можливі маркетингові підходи та інструменти територіальної взаємодії знань на різних етапах розвитку кластера.
  • Item
    Маркетинг знань для оздоровлення та інноваційного розвитку територій
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-03)
    26-27 березня 2010 року у Тернополі в Конгрес - центрі "Червона калина" відбувся міжна родний Форум "Регіони знань: Україна в європейському просторі освіти - науки - інновацій для ревіталізації та процвітання територій".
  • Item
    Огляд результатів дослідження, проведено компанією “Алла Коняєва і партнери”
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-03) Коняєва, Алла
    Огляд результатів дослідження, проведено компанією "Алла Коняєва і партнери" www.ancor.sw.com
  • Item
    Корпоративний бренд: сутність та особливості
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-03) Зозульов, Олександр Вікторович; Григораш, Марина
    Проаналізовано сутність корпоративного бренду, визначено його особливості, проведено порівняльний аналіз із товарним брендом.
  • Item
    Управління міжнародними брендами: фактор "високих мотивацій"
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-03) Каніщенко, Олена; Доця, Тетяна
    У статті досліджено специфіку споживчих мотивацій на високобрендованих товарних ринках і визначено фактори міжнародного позиціонування українського брендового алкоголю, насамперед коньяків, у міжнародному економічному просторі.
  • Item
    Проблеми підвищення соціальної відповідальності маркетингу та конкурентоспроможності продукції
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-03) Орлов, П. А.
    У статті проведено аналіз робіт провідних учених, присвячених становленню соціально відповідального маркетингу. Особистий внесок автора: підхід до вирішення цієї важливої проблеми. Показано вплив державного регулювання економіки на становлення соціально відповідального маркетингу і конкурентоспроможність вітчизняної продукції з урахуванням наслідків фінансово економічної кризи.
  • Item
    Сім'я PR: GR+IR - кольорова суть успіху
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-03) Ткачук, Олена Володимирівна; Бевз, Олександр
    Дана стаття розглядає сутність і специфіку PR діяльності під час кризи, наголошує на необхідності зосередження уваги на найбільш актуальних компонентах діяльності зв'язків із громадськістю (PR): зв'язки з інвесторами (IR) і зв'язки з органами влади (GR), розкриває основні риси і тенденції розвитку цих понять в Україні, підкреслює найважливіші для інвесторів джерела та види інформації про компанію.
  • Item
    Соціальні мережі - комунікативний канал XXI століття
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-03) Орлова, Ванда
  • Item
    Хорор маркетинг: модель впливу на споживачів
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-03) Окландер, Ігор
    У статті розкривається стан наукової думки у сфері теорії мотивації, запропоновано ввести в науковий обіг категорію хоррор маркетинг, розроблено модель впливу на споживача за допомогою емоцій страху.
  • Item
    Збалансована система показників - інструмент стратегічного управління підприємством
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-03) Стефанишин, Владислав
    Сьогодні конкурентні переваги набагато важче здобути лише за рахунок ефективного фінансового менеджменту та інвестицій у фізичні активи. Здатність компанії мобілізувати і використовувати свої нематеріальні активи стає більш значущим фактором. В умовах жорсткої ринкової конкуренції інформаційного періоду найважливішим є довгостроковий розвиток, основні фактори якого - грамотне стратегічне управління, дієвість бізнес процесів, капітал компанії, втілений у знаннях і кваліфікації співробітників, спроможність організації утримувати і залучати нових клієнтів, корпоративна культура, що заохочує інновації та організаційні поліпшення, інвестиції в інформаційні технології.