Show simple item record

dc.contributor.authorОкландер, Ігор
dc.date.accessioned2014-10-08T10:47:33Z
dc.date.available2014-10-08T10:47:33Z
dc.date.issued2010-03
dc.identifier.citationОкландер І. Хорор маркетинг: модель впливу на споживачів / Ігор Окландер // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 2. – С. 10-12.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/5029
dc.description.abstractУ статті розкривається стан наукової думки у сфері теорії мотивації, запропоновано ввести в науковий обіг категорію хоррор маркетинг, розроблено модель впливу на споживача за допомогою емоцій страху.uk
dc.description.abstractThe article deals with the state of scientific thought in the theory of motivation, proposes the category of horror marketing, developes the model of impact on consumers with the emotions of fear.uk
dc.description.abstractВ статье раскрывается состояние научной мысли в сфере теории мотивации, предложено ввести в научный оборот категорию хоррор маркетинг, разработана модель влияния на потребителей с помощью эмоций страха.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.titleХорор маркетинг: модель впливу на споживачівuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc378.091.26: 339.138(07)uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record