• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University ISSN 2411-4383
View Item 
  •   DSpace Home
  • Наукова періодика КНЕУ
  • Маркетинг в Україні
  • 2010 рік
  • № 2 (60) березень – квітень
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Наукова періодика КНЕУ
  • Маркетинг в Україні
  • 2010 рік
  • № 2 (60) березень – квітень
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ISSN 2411-4383

Управління міжнародними брендами: фактор "високих мотивацій"

Thumbnail
View/ Open
32 - 35.pdf (280.8Kb)
Date
2010-03
Author
Каніщенко, Олена
Доця, Тетяна
Metadata
Show full item record
Abstract
У статті досліджено специфіку споживчих мотивацій на високобрендованих товарних ринках і визначено фактори міжнародного позиціонування українського брендового алкоголю, насамперед коньяків, у міжнародному економічному просторі.
 
In the article the specificity of consumer motivations in highly branded commodity markets was researched and the factors of international positioning of the Ukrainian brand alcohol, particularly cognacs, in international economic space are determined.
 
В статье исследована специфика потребительских мотиваций на высокобрендированных товарных рынках и определены факторы международного позиционирования украинского брендового алкоголя, в первую очередь, коньяков, в международном экономическом пространстве.
 
URI
https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/5033
Collections
  • № 2 (60) березень – квітень [13]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV