Show simple item record

dc.contributor.authorДлігач, Андрій Олександрович
dc.contributor.authorDligach, Andriyen
dc.contributor.authorДлигач, Андрей Александровичru
dc.date.accessioned2014-10-20T11:56:39Z
dc.date.available2014-10-20T11:56:39Z
dc.date.issued2010-09
dc.identifier.citationДлігач А. Системно-рефлексивний маркетинг у сучасному підприємництві / Андрій Длігач // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 5. – С. 43–47.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/5066
dc.description.abstractУ статті розглянуто парадигму стратегічного маркетингу, що враховує глобалізацію ринкового середовища. Розглядаються періоди розвитку і трансформації ролі маркетингу в підприємницькій діяльності. Пропонуються шляхи вирішення проблем сучасного маркетингу через впровадження системно-рефлексивного маркетингу, що передбачає створення механізмів узгодження інтересів суб'єктів ринкових відносин.uk
dc.description.abstractThe article focuses on the paradigm of strategic marketing considering the globalization of the market environment. The article concerns with the periods of marketing development and transformation of its role in business; offers solutions to the modern marketing problems through the introduction of the system reflexive marketing which provides the development of mechanisms to coordinate the interests of the subjects of market relations.uk
dc.description.abstractВ статье рассмотрена парадигма стратегического маркетинга, учитывающая глобализацию рыночной среды. Рассматриваются периоды развития и трансформация роли маркетинга в предпринимательской деятельности. Предлагаются пути решения проблем современного маркетинга через внедрение системнорефлексивного маркетинга, который предусматривает создание механизмов согласования интересов субъектов рыночных отношений.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectстратегічний маркетингuk
dc.subjectглобалізаціяuk
dc.subjectринкове середовищеuk
dc.subjectсистемно-рефлексивний маркетингuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjectstrategic marketinguk
dc.subjectglobalizationuk
dc.subjectmarket environmentuk
dc.subjectsystem reflective marketinguk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectстратегический маркетингuk
dc.subjectглобализацияuk
dc.subjectрыночная средаuk
dc.subjectрефлексияuk
dc.subjectсистемно-рефлексивный маркетингuk
dc.subjectрефлексіяuk
dc.titleСистемно-рефлексивний маркетинг у сучасному підприємництвіuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc339.138uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record