Show simple item record

dc.contributor.authorСульповар, Лев
dc.contributor.authorБогачова, Тетяна
dc.date.accessioned2014-10-23T11:46:20Z
dc.date.available2014-10-23T11:46:20Z
dc.date.issued2010-11
dc.identifier.citationСульповар Л. Показники ефективності соціально-орієнтованої маркетингової стратегії підприємства / Лев Сульповар, Тетяна Богачова // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 6. – С. 54–57.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/5101
dc.description.abstractУ статті розглядаються теоретичні і науково-практичні проблеми ефективності діяльності підприємства, обґрунтовуються підходи до вибору оціночних показників, пропонуються показники оцінки ефективності соціально-орієнтованої маркетингової стратегії.uk
dc.description.abstractThe article deals with the theoretical, scientific and practical problems of ensuring efficiency of businesses. It explains approaches to the selection of assessment criteria and suggests indicators for evaluation of effectiveness of socially focused marketing strategy.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.subjectефективністьuk
dc.subjectвартість компаніїuk
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk
dc.subjectefficiencyuk
dc.subjectvalue of the companyuk
dc.subjectmarketing strategyuk
dc.titleПоказники ефективності соціально-орієнтованої маркетингової стратегії підприємстваuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc338.46uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record