Мотивація споживачів страхових послуг як чинник ефективності їх просування
Abstract
У статті проаналізовано мотиваційні чинники ефективності процесу просування страхових послуг в Україні. Визначено ключові поведінкові чинники та мотивацію потенційних споживачів. Розкрито основні комунікаційні проблеми просування страхових послуг і розроблено рекомендації з підвищення їх ефективності. The article analyzes the motivation factors of the promotion process effectiveness in the Ukrainian insurance market. The key behavioral factors and motivation of prospective customers are identified. The basic communication problems of promoting the insurance services are disclosed, and recommendations for improving their efficiency are developed. В статье проанализированы мотивационные факторы эффективности процесса продвижения страховых услуг в Украине. Определены ключевые поведенческие факторы и мотивация потенциальных потребителей. Раскрыты основные коммуникационные проблемы продвижения страховых услуг и разработаны рекомендации по повышению их эффективности.