Глобальні стратегії діяльності світових автовиробників

No Thumbnail Available
Date
2024-06-14
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
Abstract
На початку 21 століття автомобільна промисловість зазнала значного екологічного тиску, що досяг свого піку під час економічної кризи 2007-2008 років. Це призвело до різкого падіння продажів і заморожування інвестицій. Проте галузь швидко відновилася завдяки новим технологіям та зростанню продажів у Китаї. Регуляторні втручання, такі як встановлення середнього рівня викидів вуглецю для ЄС, сприяли технологічному розвитку, що призвело до збільшення популярності електромобілів і цифровізації. Європейська автомобільна індустрія залишається провідною, але зіштовхується з викликами переходу до електрифікованих силових агрегатів і програмного забезпечення. Китай, який у 2022 році обігнав Німеччину за обсягом експорту автомобілів, демонструє стрімке зростання, що частково пов'язано з контролем над видобутком кобальту. За прогнозами, до 2024 року світові продажі автомобілів зростуть на 2,8%, а частка електромобілів збільшиться до 16,2%. Китайські автовиробники користуються державною підтримкою, акцентуючи увагу на інвестиціях та експортноорієнтованому виробництві. At the beginning of the 21st century, the automotive industry experienced significant environmental pressure, which reached its peak during the economic crisis of 2007-2008. This led to a sharp drop in sales and a freeze in investment. However, the industry quickly recovered thanks to new technologies and growing sales in China. Regulatory interventions, such as setting an average carbon emission level for the EU, have fostered technological development, leading to the increasing popularity of electric vehicles and digitalization. The European automotive industry remains a leader, but is facing challenges in the transition to electrified powertrains and software. China, which in 2022 overtook Germany in terms of automotive exports, is showing rapid growth, partly due to control over cobalt mining. Global car sales are forecast to grow by 2.8% by 2024, with the share of electric vehicles increasing to 16.2%. Chinese automakers enjoy government support, focusing on investment and export-oriented production.
Description
Keywords
бізнес-стратегія, конкурентоспроможність, транснаціональна корпорація, електромобіль, автоматизація, циркулярна економіка, business strategy, competitiveness, multinational corporation, electric car, automation, circular economy
Citation
Палатна І. В. Глобальні стратегії діяльності світових автовиробників : бакалавр. диплом. робота : 051, Економіка / Палатна Інна Володимирівна ; наук. керівник Федірко О. А. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т міжнар. економіки і менеджменту, Каф. європ. економіки і бізнесу. – Київ, 2024. – 86 с.
Collections