Show simple item record

dc.contributor.authorХадріан, Петро
dc.date.accessioned2014-11-06T09:43:30Z
dc.date.available2014-11-06T09:43:30Z
dc.date.issued2010-07
dc.identifier.citationХадріан П. Аудит маркетингового середовища міжнародної компанії / Петро Хадріан // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 4. – С. 48–50.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/5168
dc.description.abstractРозглядаючи проблему аудиту компанії, яка працює на міжнародних ринках, слід зазначити, що розвиток цієї концепції протягом останніх десятиліть привів до змін у масштабі і сприйнятті аудиту як ефективного методу оцінювання програм маркетингової діяльності в різних компаніях і галузях промисловості. Сучасне розуміння і значення, що надається маркетинговому аудиту, безумовно, є результатом історичного розвитку економіки і маркетингової думки.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.titleАудит маркетингового середовища міжнародної компаніїuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc33:334uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record