Прогнозування обсягу збуту як елемент планування розвитку підприємства

View/
Open
Date
2013-08-06Author
Пархоменко, Ольга Петрівна
Parkhomenko, Olga
Пархоменко, Ольга Петровна
Metadata
Show full item recordAbstract
У статі розглянуто прогнозування обсягу збуту продукції на підприємствах. Запропоновано економіко-математичний метод прогнозування попиту з використанням коефіцієнта еластичності для зниження витрат на управління виробничими запасами та запасами готової продукції в нестабільних умовах функціонування підприємств. The article deals with the forecasting of sales volumes at the enterprises. The paper considers an economical-mathematical method of demand forecasting using the coefficient of elasticity for reducing the cost of managing industrial inventories and inventories of finished products in unstable conditions of the operation of enterprises. В статье рассмотрена методика прогнозирования объема сбыта продукции на предприятиях. Предложен экономико-математический метод прогнозирования спроса с использованием коэффициента эластичности для снижения расходов на управление производственными запасами и запасами готовой продукции в нестабильных условиях функционирования предприятий.
Collections
- Кафедра аудиту [532]