Прогнозування обсягу збуту як елемент планування розвитку підприємства

Loading...
Thumbnail Image
Date
2013-08-06
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Видавницво університету «КРОК»
Abstract
У статі розглянуто прогнозування обсягу збуту продукції на підприємствах. Запропоновано економіко-математичний метод прогнозування попиту з використанням коефіцієнта еластичності для зниження витрат на управління виробничими запасами та запасами готової продукції в нестабільних умовах функціонування підприємств.
The article deals with the forecasting of sales volumes at the enterprises. The paper considers an economical-mathematical method of demand forecasting using the coefficient of elasticity for reducing the cost of managing industrial inventories and inventories of finished products in unstable conditions of the operation of enterprises.
В статье рассмотрена методика прогнозирования объема сбыта продукции на предприятиях. Предложен экономико-математический метод прогнозирования спроса с использованием коэффициента эластичности для снижения расходов на управление производственными запасами и запасами готовой продукции в нестабильных условиях функционирования предприятий.
Description
Keywords
прогнозування, попит, обсяг продажу, економіко-математичне моделювання, коефіцієнт еластичності
Citation
Пархоменко О. П. Прогнозування обсягу збуту як елемент планування розвитку підприємства / О. П. Пархоменко // Вчені записки Університету "Крок":. зб. наук. пр. – Вип. 33 – Київ, 2013. – С. 258 – 262.