Формування міжнародних каналів розподілу на фармацевтичному ринку Центральної і Східної Європи

Loading...
Thumbnail Image
Date
2011-03
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Розглянуто основні аспекти формування міжнародних каналів розподілу фармацевтичних виробів з точки зору аналізу особливостей товару і специфіки умов міжнародного середовища фармацевтичного ринку Центральної i Східної Європи.
The author considered the main aspects of international distribution channels design from the point of analyzing product characteristics and conditions of international environment of Сentral and Eastern Europe pharmaceutical market.
Description
Keywords
Citation
Устименко М. Формування міжнародних каналів розподілу на фармацевтичному ринку Центральної і Східної Європи / Марія Устименко // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 2. – С. 24-27.