Show simple item record

dc.contributor.authorУстименко, Марія
dc.date.accessioned2014-11-11T10:18:04Z
dc.date.available2014-11-11T10:18:04Z
dc.date.issued2011-03
dc.identifier.citationУстименко М. Формування міжнародних каналів розподілу на фармацевтичному ринку Центральної і Східної Європи / Марія Устименко // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 2. – С. 24-27.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/5200
dc.description.abstractРозглянуто основні аспекти формування міжнародних каналів розподілу фармацевтичних виробів з точки зору аналізу особливостей товару і специфіки умов міжнародного середовища фармацевтичного ринку Центральної i Східної Європи.uk
dc.description.abstractThe author considered the main aspects of international distribution channels design from the point of analyzing product characteristics and conditions of international environment of Сentral and Eastern Europe pharmaceutical market.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.titleФормування міжнародних каналів розподілу на фармацевтичному ринку Центральної і Східної Європиuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc339.138uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record