Аналіз ефективності маркетингових стратегій малого бізнесу в Україні
No Thumbnail Available
Date
2025-06-21
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
Abstract
Метою виконання кваліфікаційної бакалаврської роботи є визначення взаємозалежних чинників впливу на ефективність маркетингових стратегій малого бізнесу. Отримані в рамках дослідження результати відкривають перспективи для їх впровадження не тільки на досліджуваному підприємстві, а й в інших організаціях малого бізнесу. Це стосується як способів оцінювання результативності маркетингових заходів, так стратегій формування контенту, підбору каналів зв’язку, керування залученістю клієнтів та прийняття рішень в умовах обмеженого фінансування.
The purpose of the qualification bachelor's thesis is to determine the interrelated factors influencing the effectiveness of small business marketing strategies.
The results obtained in the study open prospects for their implementation not only at the enterprise under study, but also in other small business organizations. This applies to both methods of assessing the effectiveness of marketing activities and strategies for creating content, selecting communication channels, managing customer engagement, and making decisions under limited funding.
Description
Keywords
малий бізнес в Україні, маркетингова стратегія, ефективність маркетингових заходів, цифровий маркетинг, український виробник, small business in Ukraine, marketing strategy, effectiveness of marketing activities, digital marketing, Ukrainian manufacturer
Citation
Горошнікова М. С. Аналіз ефективності маркетингових стратегій малого бізнесу в Україні : бакалавр. диплом. робота : 051, Економіка / Горошнікова Марія Сергіївна ; наук. керівник Галіцина О. В. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Навч.-наук. ін-т «Ін-т інформ. технологій в економіці», Каф. математ. моделювання та статистики. – Київ, 2025. – 55 с.