• українська
    • English
  • українська 
    • українська
    • English
  • Увійти
Інституційний репозитарій Державного вищого навчального закладу «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана» ISSN 2411-4383
Перегляд матеріалів 
  •   Головна сторінка DSpace
  • Факультет міжнародної економіки і менеджменту (МеіМ)
  • Кафедра міжнародної торгівлі і маркетингу
  • Перегляд матеріалів
  •   Головна сторінка DSpace
  • Факультет міжнародної економіки і менеджменту (МеіМ)
  • Кафедра міжнародної торгівлі і маркетингу
  • Перегляд матеріалів
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ISSN 2411-4383

Доминанты и перспективы развития международного туристического бизнеса

Thumbnail
Переглянути
3_Yatsenko.pdf (318.9Kb)
Дата
2013-06
Автор
Яценко, Ольга Николаевна
Yatsenko, Olga
Яценко, Ольга Миколаївна
Паевская, Елена Александровна
Payevskаyа, Elena
Metadata
Показати повний опис матеріалу
Короткий опис(реферат)
Исследованы особенности развития международного туристического бизнеса и туризма в целом. Выявлены определяющие доминантами развития туризма и его деструктивные факторы, определены структурные сдвиги в сторону увеличения международных туристических прибытий в развивающиеся страны. Оценен туристический конкурентный потенциал Украины на мировом рынке и обоснован вектор развития. Сделан прогноз развития мирового и отечественного туристического рынка.
 
The article deals with the peculiarities of the development of the international tourist business and tourism in general. The paper identifies the dominant determinants of tourism development and its destructive factors, identifies structural changes towards the increase of international tourist arrivals to developing countries. The work assesses Ukraine's tourist competitive potential in the world market and supports the development vector. The forecast of development of the world and domestic tourist market is made.
 
URI
https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/5461
Collections
  • Кафедра міжнародної торгівлі і маркетингу [292]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Контакти | Зворотній зв'язок
Theme by 
Atmire NV
 

 

Перегляд

Всі матеріалиФонди та колекціїЗа датою публикаціїАвториЗаголовкиТемиКолекціяЗа датою публикаціїАвториЗаголовкиТеми

Мій профіль

ВвійтиЗареєструватися

Статистика

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Контакти | Зворотній зв'язок
Theme by 
Atmire NV