Show simple item record

dc.contributor.authorДерев’янченко, Тетяна Єгорівна
dc.date2001
dc.date.accessioned2014-12-12T09:16:57Z
dc.date.available2014-12-12T09:16:57Z
dc.date.issued2001
dc.identifier.citationДерев’янченко Т.Є. Маркетинговий аудит як складова маркетингової діяльності підприємства / Т.Є. Дерев’янченко // Проблеми формування ринкової економіки: Міжвідомчий науковий збірник. - Вип. 9 / Відп. ред. О. О. Бєляєв — К.: КНЕУ, 2001. — C. 241 - 249.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/5551
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.titleМаркетинговий аудит як складова маркетингової діяльності підприємстваuk
dc.typeArticleuk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record