Show simple item record

dc.contributor.authorКорж, М. В.
dc.date.accessioned2015-02-18T12:42:16Z
dc.date.available2015-02-18T12:42:16Z
dc.date.issued2009-01-23
dc.identifier.citationКорж М. В. Форми та методи впровадження промислових систем України до загальної інтернаціоналізації світового виробництва і їх відповідність принципам міжнародного маркетингу / М. В. Корж // Вчені записки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: А. Ф. Павленко (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Вип. 11. – С. 257–264.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/5931
dc.description.abstractУ статті проведено критичний аналіз стану системи міжнародного маркетингу на вітчизняних промислових підприємствах та їх пристосованість до сучасних умов розвитку міжнародної інтеґрації та глобалізації економіки. Обґрунтовано принципову необхідність розглядання у теперішній час маркетингової підсистеми на сучасному промисловому підприємстві у нерозривному зв’язку з виробничою підсистемою.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.subjectміжнародний маркетингuk
dc.subjectфункціонування виробничої системиuk
dc.subjectіндивідуалізація виробництваuk
dc.titleФорми та методи впровадження промислових систем України до загальної інтернаціоналізації світового виробництва і їх відповідність принципам міжнародного маркетингуuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc658.8.035uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record