Бенчмаркінг — ефективний інструмент стратегічного управління підприємством
Abstract
Розглянуто сутність бенчмаркінгу та методологічні аспекти його застосування,
досвід реалізації бенчмаркінгу зарубіжними компаніями та особливості використання в Україні. Визначено, що підвищення ефективності діяльності підприємства на стратегічному рівні можливе завдяки застосуванню інструментів бенчмаркінгу при постійному дослідженні кращого досвіду та
впровадженні відповідних практик щодо конкретного підприємства. This article examines the essence of
benchmarking and its methodological aspects of implementing, experience of benchmarking in foreign companies and the features of its
implementing in Ukraine. It was determined that using of the benchmarking in continuous research of the best practices and the best practices in a particular company leads to rising of the company efficiency at the strategic level. Рассматривается сущность бенчмаркинга и его методологические аспекты применения, опыт реализации бенчмаркинга зарубежными компаниями и особенности использования в Украине. Определено, что повышение эффективности деятельности предприятия на стратегическом уровне возможно благодаря применению инструментов бенчмаркинга при постоянном исследовании лучшего опыта и внедрении соответствующих практик по конкретному предприятию.
Collections
- № 3 (3) [24]