Моделювання прибутковості Інтернет-ресурсу
Abstract
Розглянуто проблему оцінювання прибуткового потенціалу інформаційного вебресурсу та висвітлено особливості аналізу даних його доходу із розміщення реклами. Визначено
фактори, що впливають на дохід, і найоптимальніші методи прогнозування. Окреслено рекомендації для подальшого самостійного аналізу інших ресурсів. The problem of measuring of information websites’ profitability potential is
examined in this paper and features of the data analysis of its advertising revenue are described. It was important to define the factors that affect income and optimal methods of its forecasting.
Recommendations for further independent analysis of other resources are highlighted in the article. Рассмотрена проблема оценивания прибыльного потенциала информационного веб-ресурса и описаны особенности анализа данных его дохода по размещению рекламы. Определены факторы, которые влияют на доход, и наиболее оптимальные методы прогнозирования. Выделены рекомендации для дальнейшего самостоятельного
анализа других ресурсов.
Collections
- № 3 (3) [24]