Механізм формування конкурентоспроможності в контексті розвитку корпоративної соціальної відповідальності
Abstract
У статті розглянуто соціальні параметри механізму формування та підвищення конкурентоспроможності, як окремих суб’єктів господарювання, так і країни в цілому. Підкреслено необхідність впровадження корпоративної соціальної відповідальності (КСВ),завдяки якій можна набути конкурентних переваг та забезпечити стійкий соціально —
економічний розвиток. Визначено фактори, що гальмують розповсюдження практики формування КСВ в Україні. This article examines social parameters of the mechanism of formation and competitiveness as individual entities and as a whole. The necessity of implementing corporate social responsibility (CSR), which can gain competitive advantages and achieve sustainable socio — economic development. Factors that inhibit the practice of forming
CSR in Ukraine. В статье рассмотрены социальные параметры механизма формирования и повышения
конкурентоспособности, как отдельных субъектов хозяйствования, так и страны в целом. Подчеркнута необходимость внедрения корпоративной социальной ответственности (КСО), благодаря которой можно приобрести конкурентных преимуществ и обеспечить устойчивое социально — экономическое развитие. Определены факторы,тормозящие распространение практики формирования КСО в Украине.
Collections
- Випуск № 2(8) [71]