• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University ISSN 2411-4383
View Item 
  •   DSpace Home
  • Факультет фінансів
  • Кафедра страхування
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Факультет фінансів
  • Кафедра страхування
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ISSN 2411-4383

Теоретичні підходи до визначення поняття «страховий маркетинг»

Thumbnail
View/ Open
161 - 169.pdf (437.9Kb)
Date
2013-05-18
Author
Тарахтієнко, О. К.
Metadata
Show full item record
Abstract
У статті досліджено підходи науковців до визначення поняття страховий маркетинг. Розкриті його особливості та функції, які забезпечують успішну діяльність страхової компанії.
 
The approaches of researchers as to determination the concept of insurance marketing are investigated in the article. Its features and functions which provide successful activity of insurance company are exposed in the work.
 
В статье исследованы подходы научных работников к определению понятия страховой маркетинг. Раскрыты его особенности и функции, которые обеспечивают успешную деятельность страховой компании.
 
URI
https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/6023
Collections
  • Кафедра страхування [357]
  • № 29 [49]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV