• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University ISSN 2411-4383
View Item 
  •   DSpace Home
  • Інститут інформаційних технологій в економіці
  • Кафедра інформаційного менеджменту
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Інститут інформаційних технологій в економіці
  • Кафедра інформаційного менеджменту
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ISSN 2411-4383

Модель оптимальної програми виробництва рекламних продуктів

Thumbnail
View/ Open
550 - 560.pdf (445.6Kb)
Date
2013-06-10
Author
Богачевська, О. І.
Metadata
Show full item record
Abstract
Розглянута роль рекламного агентства в рекламній діяльності. Проаналізована важливість створення виробничої програми для розрахункового обґрунтування управлінських рішень. Запропонована ефективна модель оптимальної програми виробництва рекламних продуктів Описана в статті модель розроблена на прикладі рекламної агенції з обмеженим циклом обслуговування, яка спеціалізується на виробництві рекламних продуктів.
 
The role of advertising agency in advertising business is considered in the article. The importance of creation of the production plan for computational ground of management decisions is analyzed. The model, described in the abstract, has been developed on the base of advertising agency with the limited cycle of services, which is specialized in production of advertising products.
 
Рассмотрена роль рекламного агентства в рекламной деятельности. Проанализирована важность создания производственной программы для расчетного обоснования управленческих решений. Предложена эффективная модель оптимальной программы производства рекламных продуктов. Приведенная в статье модель разработана на примере рекламного агентства с ограниченным циклом обслуживания, которая специализируется на производстве рекламных продуктов.
 
URI
https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/6078
Collections
  • Кафедра інформаційного менеджменту [145]
  • № 29 [48]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV