Show simple item record

dc.contributor.authorБогачевська, О. І.
dc.date.accessioned2015-03-31T12:26:36Z
dc.date.available2015-03-31T12:26:36Z
dc.date.issued2013-06-10
dc.identifier.citationБогачевська О. І. Модель оптимальної програми виробництва рекламних продуктів / О. І. Богачевська // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана"; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 29. – С. 550-560.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/6078
dc.description.abstractРозглянута роль рекламного агентства в рекламній діяльності. Проаналізована важливість створення виробничої програми для розрахункового обґрунтування управлінських рішень. Запропонована ефективна модель оптимальної програми виробництва рекламних продуктів Описана в статті модель розроблена на прикладі рекламної агенції з обмеженим циклом обслуговування, яка спеціалізується на виробництві рекламних продуктів.uk
dc.description.abstractThe role of advertising agency in advertising business is considered in the article. The importance of creation of the production plan for computational ground of management decisions is analyzed. The model, described in the abstract, has been developed on the base of advertising agency with the limited cycle of services, which is specialized in production of advertising products.uk
dc.description.abstractРассмотрена роль рекламного агентства в рекламной деятельности. Проанализирована важность создания производственной программы для расчетного обоснования управленческих решений. Предложена эффективная модель оптимальной программы производства рекламных продуктов. Приведенная в статье модель разработана на примере рекламного агентства с ограниченным циклом обслуживания, которая специализируется на производстве рекламных продуктов.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.subjectрекламна агенціяuk
dc.subjectвиробнича програмаuk
dc.subjectпрограма виробництваuk
dc.subjectрекламний продуктuk
dc.subjectаdvertising agencyuk
dc.subjectprogram of manufacturinguk
dc.subjectadvertising productuk
dc.subjectрекламное агентствоuk
dc.subjectпроизводственная программаuk
dc.subjectпрограмма производстваuk
dc.subjectрекламный продуктuk
dc.titleМодель оптимальної програми виробництва рекламних продуктівuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc659.1.01uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record