Browse
Recent Submissions
Item Другий міжнародний бізнес-форум «Наука – бізнес – освіта: стратегічне партнерство»(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-05)Сьогодні в Україні актуальною є проблема налагодження партнерства між бізнес-структурами і університетами та інтеграції інтелектуального ресурсу університету та бізнесу в інноваційний розвиток національної економіки.Item І Міжнародна науково-практична конференція «Маркетинг і цифрові технології»(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-05)В Одеському національному політехнічному університеті 29-30 травня 2014 року на базі кафедри маркетингу відбулась І Міжнародна науково-практична конференція «Маркетинг і цифрові технології». Основними тематичними напрямками дискусії стали:специфіка цифрового маркетингу в галузях і секторах економіки; маркетингові дослідження на основі цифрових технологій; маркетингові комунікації та цифрові технології; маркетинг-освіта в умовах інформатизації суспільства.Item Засади розробки і впровадження професійних стандартів(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-05)Альянс фахових організацій України та Федерація роботодавців України прийняли основні правила розробки та впровадження професійних стандартів. Визнаючи, що саме об’єднання професіоналів та роботодавців мають змогу визначити загальні вимоги до компетентностей спеціаліста, який обіймає певні посади, організації взяли на себе обов’язки щодо їх розроблення та впровадження, а також налагодження співпраці з іншими представниками зацікавлених сторін: державою, приватним сектором, освітніми закладами та фаховими інститутами громадянського суспільства у сфері формування і впровадження професійних стандартів.Item АртАбсент: ставка на визуальный контент(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-05)Мы представляем Вашему вниманию интервью с победителем премии «ИВИН» 2014 в номинации «Сервисы/инструменты/приложения» – компанией АртАбсент.Item Работа в тандеме(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2014-05) Журавель, ОксанаВ этом году на форуме «Дни Интернет-маркетинга-2014» было введено новое правило: для того чтобы получить доклад, компании нужно было привести своего клиента и выступить совместно – для подтверждения эффективности работы. Лучше других с задачей справились Prom.ua и их клиент Практикер Украина – к слову, завоевавшие сразу две премии «ИВИН» 2014 в номинациях «Интернет-портал» и «Продавец» соответственно. Опыт этих компаний показывает насколько продуктивным, эффективным и взаимовыгодным может быть сотрудничество, принося успех как клиенту, так и его партнеру, предоставляющему услугу.Item Банк ПУМБ: системность – залог победы!(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-05) Грибов, АлександрПервый Украинский Международный Банк (знакомый многим в виде привычный аббревиатуры «ПУМБ») уже давно и системно работает в интернете. При этом именно системно – ключевое понятие. Менеджмент банка четко понимает важнейшее значение не просто присутствия, а полноценной работы с социальными сетями и прочими инструментами интернет-маркетинга.Item Extraordinary: ключ к успеху в правильном переводе(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-05) Трофимов, ЯрославЯрослав Трофимов и сам – личность довольно неординарная. Даже, можно сказать, экстраординарная. Директор, специалист по брендингу компании Inspire Metamarketing г.Одесса. Известный украинский маркетолог, консультант, специалист по брендингу, футуролог, популяризатор маркетинга.Item Компаниям в онлайне пока не хватает простого человеческого общения(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-05) Филина, ОльгаПрошедший Всеукраинский форум «Дни интернет-маркетинга» 2014 наполнил Ольгу Филину – докладчика и члена жюри встречи – оптимизмом и позитивом: конкуренция была очень сильной, участники интересными, а проекты – перспективными. В целом же, форум, по ее мнению, ставит новые планки и обозначает горизонты в продвижении. Об успехе в интернет-маркетинге, премии «ИВИН» и ситуации на рынке в целом Ольга рассказала в эксклюзивном интервью.Item Интернет-маркетинг с каждым днем становится все более авантюрным(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-05) Пилипенко, АлексейОсновной своей специализацией Алексей Пилипенко называет ведение комплексных проектов, разработку и реализацию оптимальных стратегий продвижения с учетом KPI и специфики бизнеса клиента, а также разработку и реализацию персонализированных схем взаимодействия с клиентом.Item Комплексный подход к успеху(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-05) Лылык, Ирина Викторовна; Лилик, Ірина ВікторівнаПрисуждая премию ИВИН, мы решили продемонстрировать, проанализировать, критически рассмотреть стратегии продвижения брендов в Интернете, показать и акцентировать внимание на лучших примерах и дать рекомендации, шкалу отсчета для себя и других, которую можно использовать для анализа ошибок, промахов и т.д.Item Розвиток ринку пенсійних послуг за участі недержавних пенсійних фондів: зарубіжний досвід(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-05) Долгова, ОленаОбґрунтування доцільності застосування європейського досвіду щодо впровадження пенсійних реформ, популяризації та подальшого розвитку сектору НП, є стратегічним напрямком розвитку вітчизняного ринку накопичувального пенсійного страхування та національної пенсійної системи в цілому.Item Перспективні напрями використання нейромаркетингу в управлінні поведінкою споживачів(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-05) Пащук, ЛюдмилаВ статті розглянуто сучасні можливості використання нейромаркетингу та його здобутків в управлінні поведінкою споживачів задля підвищення ефективності функціонування брендів.