№ 3 (84)
Перегляд по
Останні додані
-
Другий міжнародний бізнес-форум «Наука – бізнес – освіта: стратегічне партнерство»
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-05)Сьогодні в Україні актуальною є проблема налагодження партнерства між бізнес-структурами і університетами та інтеграції інтелектуального ресурсу університету та бізнесу в інноваційний розвиток національної економіки. -
І Міжнародна науково-практична конференція «Маркетинг і цифрові технології»
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-05)В Одеському національному політехнічному університеті 29-30 травня 2014 року на базі кафедри маркетингу відбулась І Міжнародна науково-практична конференція «Маркетинг і цифрові технології». Основними тематичними напрямками ... -
Засади розробки і впровадження професійних стандартів
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-05)Альянс фахових організацій України та Федерація роботодавців України прийняли основні правила розробки та впровадження професійних стандартів. Визнаючи, що саме об’єднання професіоналів та роботодавців мають змогу визначити ... -
АртАбсент: ставка на визуальный контент
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-05)Мы представляем Вашему вниманию интервью с победителем премии «ИВИН» 2014 в номинации «Сервисы/инструменты/приложения» – компанией АртАбсент. -
Работа в тандеме
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2014-05)В этом году на форуме «Дни Интернет-маркетинга-2014» было введено новое правило: для того чтобы получить доклад, компании нужно было привести своего клиента и выступить совместно – для подтверждения эффективности работы. ... -
Банк ПУМБ: системность – залог победы!
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-05)Первый Украинский Международный Банк (знакомый многим в виде привычный аббревиатуры «ПУМБ») уже давно и системно работает в интернете. При этом именно системно – ключевое понятие. Менеджмент банка четко понимает важнейшее ... -
Extraordinary: ключ к успеху в правильном переводе
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-05)Ярослав Трофимов и сам – личность довольно неординарная. Даже, можно сказать, экстраординарная. Директор, специалист по брендингу компании Inspire Metamarketing г.Одесса. Известный украинский маркетолог, консультант, ... -
Компаниям в онлайне пока не хватает простого человеческого общения
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-05)Прошедший Всеукраинский форум «Дни интернет-маркетинга» 2014 наполнил Ольгу Филину – докладчика и члена жюри встречи – оптимизмом и позитивом: конкуренция была очень сильной, участники интересными, а проекты – перспективными. ... -
Интернет-маркетинг с каждым днем становится все более авантюрным
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-05)Основной своей специализацией Алексей Пилипенко называет ведение комплексных проектов, разработку и реализацию оптимальных стратегий продвижения с учетом KPI и специфики бизнеса клиента, а также разработку и реализацию ... -
Комплексный подход к успеху
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-05)Присуждая премию ИВИН, мы решили продемонстрировать, проанализировать, критически рассмотреть стратегии продвижения брендов в Интернете, показать и акцентировать внимание на лучших примерах и дать рекомендации, шкалу ... -
Розвиток ринку пенсійних послуг за участі недержавних пенсійних фондів: зарубіжний досвід
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-05)Обґрунтування доцільності застосування європейського досвіду щодо впровадження пенсійних реформ, популяризації та подальшого розвитку сектору НП, є стратегічним напрямком розвитку вітчизняного ринку накопичувального пенсійного ... -
Перспективні напрями використання нейромаркетингу в управлінні поведінкою споживачів
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-05)В статті розглянуто сучасні можливості використання нейромаркетингу та його здобутків в управлінні поведінкою споживачів задля підвищення ефективності функціонування брендів.