№ 4 (85)
Browse by
Recent Submissions
-
Процес управління асортиментом телеканалу
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-07)В статті узагальнено теоретичні положення та наукові дослідження щодо управління в галузі асортиментної політики підприємств. Представлено основні етапи управління асортиментом в телевізійному просторі. Графічно зображено ... -
Загрози конкурентного середовища у системі економічної безпеки підприємства
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-07)У статті розглянуто сутність економічної безпеки підприємства в умовах сучасного розвитку економіки та узагальнено трактування категорії стосовно різних наукових підходів. Визначено роль загроз у системі економічної безпеки ... -
Дослідження споживчих переваг на ринку безалкогольної продукції і соків як передумова планування збутової діяльності виробничих підприємств
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-07)У статті розглянуто і досліджено споживчі переваги на ринку безалкогольної продукції і соків, їх вплив на збутову діяльність виробничих підприємств. -
Маркетинг в управлінні туристичними дестинаціями
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-07)В статті розглянуто поняття та сутність туристичних дестинацій, їх види та складові. Сформульовано роль маркетингу в управлінні туристичними дестинаціями за умов жорсткої конкуренції в туристичній галузі. -
Cтандарт недискримінаційної реклами за ознакою статі. Нова редакція
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-07)Стандарт недискримінаційної реклами за ознакою статі створює механізм саморегулювання ринку реклами з метою підвищення соціальної відповідальності бізнесу, формування культури маркетингових відносин та попередження ... -
Захист прав споживачів в контексті рекламно-інформаційної діяльності
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-07) -
Громадський контроль та саморегулювання в рекламній галузі – дискусії в Одесі
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-07)Українська Асоціація Маркетингу, Індустріальний Гендерний Комітет з Реклами, кафедра маркетингу Одеського національного політехнічного університету в партнерстві з Представництвом Фонду імені Фрідріха Еберта в Україні ... -
Деятельность Индустриального Гендерного Комитета по Рекламе: лето 2014
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-07)Проекты, как и дети, проходят определенные этапы своего развития. Сначала зарождается идея, затем появляется проект и проходит сложный путь становления. Со времени подписания СТАНДАРТА НЕДИСКРИМИНАЦИОННОЙ РЕКЛАМЫ ПО ПРИЗНАКУ ... -
Как выбрать рекламное агентство сегодня?
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-07)Максим Лазебник – исполнительный директор Всеукраинской рекламной коалиции, продюсер Киевского Международного Фестиваля Рекламы, координатор EFFIE Awards Ukraine, представитель Art Directors Club в Украине, национальный ... -
Объем рекламного рынка Украины 2014. Обновленный экспертный прогноз Всеукраинской рекламной коалиции
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-07)Публикуя в декабре 2013 года прогнозы развития рекламно-коммуникационного рынка Украины на следующий, 2014 год, эксперты ВРК исходили из предположения, что «кризисов в следующем году не случится» (см. http://vrk.org.ua/c ... -
МАМИ. Экватор года: прогноз рынка маркетинговых сервисов на 2014 год
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2014-07)МАМИ совместно с экспертами рынка проанализировали будущее маркетинговых сервисов в непростое для страны время. Уточнение декабрьского прогноза.