Використання інтернет-технологій в маркетингу підприємств сфери послуг
View/
Open
Date
2014-09Author
Решетнікова, Ірина Леонідівна
Єременко, Юлія
Metadata
Show full item recordAbstract
Розглядається важливість використання інтернет-технологій при наданні індивідуального продукту та сервісу підприємствами сфери послуг. Уточнюються поняття
«інтернет-технології», «інтернет-ресурси», «інструменти інтернет-маркетингу» та
пропонується класифікація інтернет-технологій, що застосовуються в маркетингу;
обґрунтовується ключова роль клієнтських баз даних в реалізації практиці концепції
індивідуального маркетингу підприємствами сфери послуг. The importance of using the internet technologies is considered when providing the individual product and services by the service business. The concepts of "Internet technologies", "Internet resources", "Internet marketing tools" are clarified and the classification of Internet technologies
used in marketing is proposed. The key role of customer databases is proved in the implementation in practice of the concept of individual marketing by the service businesses. Рассматривается важность использования интернет-технологий при предоставлении индивидуального продукта и сервиса предприятиями сферы услуг. Уточняются понятия «интернет-технологии», «интернет-ресурсы», «инструменты интернет-маркетинга» и предлагается классификация интернет-технологий, применяемых в маркетинге; обосновывается ключевая роль клиентских баз данных в реализации практике концепции индивидуального маркетинга предприятиями сферы услуг.
Collections
- Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка [633]
- № 5 (86) [13]