• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University ISSN 2411-4383
View Item 
  •   DSpace Home
  • Наукова періодика КНЕУ
  • Вчені записки
  • 2010 рік
  • Випуск № 12
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Наукова періодика КНЕУ
  • Вчені записки
  • 2010 рік
  • Випуск № 12
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ISSN 2411-4383

Розробка методики та організаційне забезпечення стратегічного маркетингового управління підприємствами машинобудування

Thumbnail
View/ Open
Belyavtcev.pdf (413.3Kb)
Date
2010-02-04
Author
Бєлявцев М. І.
Лисичний Д. М.
Metadata
Show full item record
Abstract
У роботі наведено методику стратегічного маркетингового моніторингу підприємства галузі машинобудування, а також представлено авторську систему організаційного забезпечення реалізації маркетингової стратегії машинобудівного підприємства в умовах кризи.
 
Methods of the strategic marketing monitoring of the machine-building branch enterprise are presented in the article, the author’s system of the organizing provision of the machinebuilding enterprise’ marketing strategy realization in conditions of the crisis are given in the work.
 
В работе приведена методика стратегического маркетингового мониторинга предприятия в области машиностроения, а также представлена авторская система организационного обеспечения реализации маркетинговой стратегии машиностроительного предприятия в условиях кризиса.
 
URI
https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/634
Collections
  • Випуск № 12 [38]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV