Організаційні аспекти забезпечення результативності бізнес-процесів підприємства
Abstract
У роботі розглянуто питання забезпечення результативності управлінських та підтримуючих бізнес-процесів у компанії. Наголошено на важливості надання необхідного
статусу та повноважень власникам і внутрішнім клієнтам процесів. The paper considers the issues of ensuring the effectiveness of management and
supporting business processes in company. Emphasis is placed on the importance of providing the necessary status and
authority to the owners and internal clients of processes.
Collections
- Кафедра менеджменту [783]
Related Items
Display of documents with similar title, author, author and topic.
-
Контролінг бізнес-процесів в системі управління підприємством
Володькін, К. С.; Volodkin, K. (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-09-10)У статті розглянуто концепцію контролінгу як інтегрованої системи інформаційно-аналітичної та методичної підтримки в процесі планування, аналізу та прийняття управлінських рішень у рамках сучасного ... -
Процесний підхід до управління підприємством: перспективи для України
Корзаченко, Ольга Володимирівна (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-01-13)Стаття присвячена процесному підходу до організації та управління господарською діяльністю підприємства. Розглянуто недоліки структурно-функціонального підходу та переваги процесного. Визначено основні перешкоди при переході ... -
Контролінг бізнес-процесів у системі управління підприємством
Володькін, К. С. (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010)У статті розглянуто концепцію контролінгу як інтегрованої системи інформаційно-аналітичної та методичної підтримки в процесі планування, аналізу та прийняття управлінських рішень у рамках сучасного підприємства. Обгрунтовано ...