• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University ISSN 2411-4383
View Item 
  •   DSpace Home
  • Факультет економіки та управління (ФЕтаУ)
  • Кафедра бізнес-економіки та підприємництва
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Факультет економіки та управління (ФЕтаУ)
  • Кафедра бізнес-економіки та підприємництва
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ISSN 2411-4383

Забезпечення конкурентоспроможності українських брендів в умовах євроінтеграції

Thumbnail
View/ Open
Oberemchuk_V.pdf (284.6Kb)
Date
2014
Author
Оберемчук, Валентина Феодосіївна
Metadata
Show full item record
Abstract
Розкрито сутність понять бренду, конкурентоспроможності бренду, стратегії брендингу. Окреслено основні етапи формування стратегії брендингу в умовах євроінтеграції.
 
The essence of the brand concepts, brand competitiveness, branding strategy is presented in the work.The basic stages of formation branding strategy in terms of European integration is outlined.
 
URI
https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/6756
Collections
  • Кафедра бізнес-економіки та підприємництва [1713]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV