Маркетингова стратегія як підґрунтя зростання ефективності діяльності підприємства

Loading...
Thumbnail Image
Date
2013-12-04
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті наведено обґрунтування взаємозв’язку результативності діяльності підприємства та впровадження ефективної маркетингової стратегії. Окремо розглянуто вплив ринкової позиції підприємства на вироб- ництво та збут продукції. Критерієм результативної діяльності підприємства обрано вчасне ефективне управлінське рішення, що базується на доцільному та повному аналізі маркетингової позиції промислового комплексу та продукту.
The article proves connection of performance of the company and the implementation of an effective marketing strategy. The author studies the separate effect of the market position of the company on the production and the sales of products. The criteria of effectiveness of enterprise author chooses timely effective management decision, based on a adapted to the needs comprehensive analysis of company's and the product's marketing position.
Description
Keywords
маркетингова стратегія, ефективність, діяльність підприємства, marketing strategy, efficiency, enterprise activity
Citation
Каліберов О. Г. Маркетингова стратегія як підґрунтя зростання ефективності діяльності підприємства / О. Г. Каліберов // Стратегія економічного розвитку України : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана", Укр. Союз промисловців і підприємців, Ін-т світ. економіки і міжнар. відносин НАН України ; [редкол.: А. П. Наливайко (голов. ред.) та ін.]. – Киїїв : КНЕУ, 2013. – № 33. – С. 251-258.