• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University ISSN 2411-4383
View Item 
  •   DSpace Home
  • Наукова періодика КНЕУ
  • Економіка та підприємництво
  • 2013 рік
  • Випуск № 30
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Наукова періодика КНЕУ
  • Економіка та підприємництво
  • 2013 рік
  • Випуск № 30
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ISSN 2411-4383

Роль і значення маркетингу в організації туризму та відпочинку

Thumbnail
View/ Open
154_160_Rega.pdf (363.8Kb)
Date
2013-05-21
Author
Рега, М. Г.
Rega, Marina
Metadata
Show full item record
Abstract
Стаття присвячена дослідженню ролі маркетингу в туризмі, вирішенню проблеми використання маркетингових технологій у розробленні та використанні туристичних продуктів і послуг туристичними підприємствами. Поглиблено розуміння призначення маркетингу туристичної діяльності.
 
The article investigates the role of marketing in tourism activities, solving problems using marketing technology development and use of travel products and services to tourism enterprises. Depth understanding of destination marketing tourism.
 
URI
https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/7844
Collections
  • Випуск № 30 [29]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV