• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University ISSN 2411-4383
View Item 
  •   DSpace Home
  • Наукова періодика КНЕУ
  • Формування ринкової економіки
  • 2011 рік
  • Випуск
  • № 25
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Наукова періодика КНЕУ
  • Формування ринкової економіки
  • 2011 рік
  • Випуск
  • № 25
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ISSN 2411-4383

Досвід розвитку брендів у контексті підвищення ефективності взаємодій підприємств зі споживачами

Thumbnail
View/ Open
Demidova.pdf (514.3Kb)
Date
2011
Author
Демідова, О. В.
Metadata
Show full item record
Abstract
У статті опрацьовано особливості використання основних інструментів комунікаційної діяльності в маркетингу і брендінгу торговельних мереж побутової техніки України.
 
The features of the use of communication activity instruments of the Ukrainian trading networks of domestic technique are described in the article.
 
URI
https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/788
Collections
  • № 25 [51]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV