Show simple item record

dc.contributor.authorДемідова, О. В.
dc.date.accessioned2011-11-18T12:38:00Z
dc.date.available2011-11-18T12:38:00Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationДемідова О. В. Досвід розвитку брендів у контексті підвищення ефективності взаємодій підприємств зі споживачами / О. В. Демідова // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Вип. 25. – С. 142–152.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/788
dc.description.abstractУ статті опрацьовано особливості використання основних інструментів комунікаційної діяльності в маркетингу і брендінгу торговельних мереж побутової техніки України.uk
dc.description.abstractThe features of the use of communication activity instruments of the Ukrainian trading networks of domestic technique are described in the article.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectбрендuk
dc.subjectлояльністьuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjectbranduk
dc.subjectloyaltyuk
dc.titleДосвід розвитку брендів у контексті підвищення ефективності взаємодій підприємств зі споживачамиuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc65.012.32uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record