• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University ISSN 2411-4383
View Item 
  •   DSpace Home
  • Наукова періодика КНЕУ
  • Формування ринкової економіки
  • 2011 рік
  • Випуск
  • № 25
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Наукова періодика КНЕУ
  • Формування ринкової економіки
  • 2011 рік
  • Випуск
  • № 25
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ISSN 2411-4383

Феноменологія та ефективність маркетингу подій

Thumbnail
View/ Open
Demidova_.pdf (408.9Kb)
Date
2011
Author
Демидова, Т. В.
Metadata
Show full item record
Abstract
У статті розглянуто та систематизовано базові теоретичні положення щодо організації та забезпечення ефективності івент-маркетингу, методичні особливості та підходи до її оцінювання.
 
In the article considered and systematized theoretical positions of event-marketing efficiency, methodical features of its estimation.
 
URI
https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/790
Collections
  • № 25 [51]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV