Show simple item record

dc.contributor.authorДемидова, Т. В.
dc.date.accessioned2011-11-18T12:47:20Z
dc.date.available2011-11-18T12:47:20Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationДемидова Т. В. Феноменологія та ефективність маркетингу подій / Т. В. Демидова // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Вип. 25. – С. 161–170.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/790
dc.description.abstractУ статті розглянуто та систематизовано базові теоретичні положення щодо організації та забезпечення ефективності івент-маркетингу, методичні особливості та підходи до її оцінювання.uk
dc.description.abstractIn the article considered and systematized theoretical positions of event-marketing efficiency, methodical features of its estimation.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectкомунікаціїuk
dc.subjectівент-маркетингuk
dc.subjectефективністьuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjectcommunicationsuk
dc.subjectevent-marketinguk
dc.subjectefficiencyuk
dc.titleФеноменологія та ефективність маркетингу подійuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc339.138uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record