Методологічний аналіз сучасних моделей і технологій навчання

Loading...
Thumbnail Image
Date
2009
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Суми, Сумський ДПУ ім. А.С. Макаренка
Abstract
В статті зроблений методологічний аналіз сучасних моделей і технологій навчання, розглянуті теоретико-методологічні проблеми та парадокси творчості для професійної підготовки майбутніх фахівців, зроблений аналіз теоретичних підходів і протиріч, що існують у теперішній системі освіти.
The methodological analysis of modern models and technologies of training is presented in the article, the theoretic-methodological problems and paradoxes of creativity aimed at professional training of the future specialists are reviewed, and the analysis of theoretical approaches and contradictions which exist in the present education system is made.
В статье сделан методологический анализ современных моделей и технологий обучения, рассмотрены теоретико-методологические проблемы и парадоксы творчества для профессиональной подготовки будущих специалистов, сделан анализ теоретических подходов и противоречий, которые существуют в современной системе образования.
Description
Keywords
технології навчання, парадокс творчості, система освіти, універсалізація навчання, тechnology training, paradox of creativity, education system, universalisation of education
Citation
Глєбова Т.В. Методологічний аналіз сучасних моделей і технологій навчання / Т.В. Глєбова // Філософія науки: традиції та інновації: Науковий журнал / Гол. ред. проф. В.М. Вандишев. – Суми: СумДПУ ім. А.С. Макаренка, 2009. – № 1. – С. 116-123