Show simple item record

dc.contributor.authorТерещенко, Світлана Іванівна
dc.date.accessioned2015-07-06T08:38:39Z
dc.date.available2015-07-06T08:38:39Z
dc.date.issued2015-03-05
dc.identifier.citationТерещенко С. І. Сучасні форми бізнес-комунікації в міжкультурному дискурсі / С. І. Терещенко // Лінгвокультурний дискурс у парадигмі професійної освіти : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф. Київ, 5 берез. 2015 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т імені Вадима Гетьмана» ; редкол.: І. А. Колеснікова (голова) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – С. 189–196.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/8366
dc.description.abstractУ статті розглянуто «презентацію для ліфта» як одну з активно освоюваних міжкультурних форм сучасної бізнес-комунікації. Проаналізовано стратегії й тактики її реалізації з позицій глобальних і локальних дискурсивних стратегій.uk
dc.description.abstractThe article describes the technique of «Elevator Presentation» as one of the widely used methods in business communication, communicative tactics and strategy.uk
dc.description.abstractВ статье рассматривается «презентация для лифта» как одна из активно осваиваемых форм современной бизнес-коммуникации. Анализируются стратегии и тактики ее реализации с позиций глобальных и локальных дискурсивных стратегий.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.subject«презентація для ліфта»uk
dc.subjectкомунікативна стратегіяuk
dc.subjectкомунікативна тактикаuk
dc.subjectElevator presentationuk
dc.subjectElevator speechuk
dc.subjectdiscourse strategyuk
dc.subjectmodern business communicationuk
dc.subject«презентация для лифта»uk
dc.subjectкоммуникативная стратегияuk
dc.subjectкоммуникативная тактикаuk
dc.titleСучасні форми бізнес-комунікації в міжкультурному дискурсіuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc81’42uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record