Лінгвістичний компонент професійної освіти студентів-іноземців в економічному ВНЗ
Abstract
У статті проаналізовано лінгвістичний складник професійної освіти іноземних студентів під час вивчення курсу «Українська мова як іноземна». Визначено проблеми, перспективи та подано практичні рекомендації щодо покращення роботи зі студентами-іноземцями в економічному ВНЗ на початковому етапі засвоєння мови. The article analyzes the linguistic component of the professional education of foreign students during the study of the course "Ukrainian as a Foreign Language". The publication defines the problems, perspectives and provides practical recommendations for improving the work with foreign students in economic universities at the initial stage of language learning. В статье проанализирована лингвистическая составляющая профессионального образования иностранных студентов при изучении курса «Украинский язык как иностранный». Определены проблемы, перспективы и представлены практические рекомендации по улучшению работы со студентами-иностранцами в экономическом вузе на начальном этапе освоения языка.