Застосування інтерактивних методів при викладанні англійської мови в немовних вищих навчальних закладах

Thumbnail Image
Date
2015-03-05
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті розглянуті інтерактивні методи навчання англійської мови, які базуються на засадах гуманістичної психології і пов’язані з теорією розвивального навчання, а також наведений приклад систематики евристичних питань на заняття з іноземної мови, визначені найефективніші прийоми та особливості їх застосування.
The interactive methods of studies of English are examined in the article, the most effective receptions and features of their application are in particular determined.
В статье рассмотрены интерактивные методы обучения английскому языку, которые основываются на гуманистической психологии и связаны с теорией развивающего обучения. Приведен пример систематики эвристических вопросов на занятиях по иностранному языку, определены наиболее эффективные прийомы и особенности их использования.
Description
Keywords
інтерактивні методи навчання, моделювання ситуацій, евристична бесіда, interactive methods of training, modeling of situations, heuristic conversation, интерактивные методы обучения, моделирование ситуаций, эвристическая беседа
Citation
Стеценко О. Є. Застосування інтерактивних методів при викладанні англійської мови в немовних вищих навчальних закладах / О. Є. Стеценко // Лінгвокультурний дискурс у парадигмі професійної освіти : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф. Київ, 5 берез. 2015 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т імені Вадима Гетьмана» ; редкол.: І. А. Колеснікова (голова) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – С. 374–379.